به گزارش ایبِنا به نقل از ایران ارقام، مرکز تماس شرکت ایران ارقام با هدف ارتقاء نظام پاسخگویی بعنوان یک مسئولیت اجتماعی مبتنی بر قانون، ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با اصل مشتریمداری، ایجاد ارتباط موثر و کارا با مشتریان مطابق سلیقه ی رسانه ای آن ها، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظاممند مسائل و مشکلات آنها، مدیریت دانش و تجربه سرمایه های انسانی و داده کاوی و تحلیل اطلاعات گردآوری شده در مرکز تماس اقدام به پاسخگویی شبانه روزی ۷*۲۴ به مشتریان حقیقی و حقوقی خود کرده است.
این مرکز می تواند پاسخگو و پیگیر حل مسائل و مشکلات مشتریان طرف قرارداد در خصوص تمامی تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی و تجهیزات IT و همچنین پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان، ارائه خدمات اطلاع رسانی و نظرسنجی، ارائه خدمات مرکز تماس و خدمات help desk به مشتریان و شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و ارائه گزارشات تحلیلی مطابق نیازها و انتظارات مشتریان از خدمات این مرکز است.
شیوه های ارتباط با مرکز تماس شرکت ایران ارقام به شرح زیر است:
· برقراری تماس با شماره ی ۸۳۸۱۴-۰۲۱
· ارسال ایمیل به آدرس: crm@iranargham.com
· ارسال فکس با شماره گیری ۸۳۸۱۴-۰۲۱ و انتخاب عدد ۲ درIVR پخش شده
· ارسال sms به شماره ۲۰۰۰۸۳۸۱۴